Taskmört!!!!

Har njutit av våren och värmen idag, älskar våren så......Fåglar som kvittrar, solen som värmer, isen som smälter och doften av vår=)). Så himla underbart=).
Var även iväg med Å till N-je idag och handlade lite grann=), sen blev det till våran mack och korven dom har där, mmmm...så gooood=). Lite glupsk var jag dock, käkade upp korven innan biltvätten( Å skulle tvätta bilen).Mohahaha...Å blev bra snopen där...hahaha...

Allt har varit frid och fröjd, MEN så fick jag höra en sak av någon idag.....
Som gjorde mig så arg, ledsen och besviken så jag finner inga ord=0.
Hur f-n kan man vara så idiotisk???
Jag tänker inte gå in på vad som hänt, men behöver skriva av mig ilskan!!!
Synd du j-el inte läser min blogg!!!
Men låt f-n ta dig!!
Taskmört är ordet!
Ska aldrig mer bry mig om dig, inte ens låtsas bry mig!
DU idiotiska människa har gjort att jag tvekar om jag vill åka in till staden och träffa "min" grupp imorgon!
(du är ju oxå där)
MEN åker jag dit, så räkna med att jag inte kommer hålla truten!!!

Till övriga läsare...svårt att förklara..sorry för detta, var tvungen=/.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0