Tomt i huset igen då....

Shit vad tomt och tyst det blir då dom stora barnen åkt hem till sig igen.....Huuuuu=/.
Hoppas det gick bra för dotter S att köra hem sin bil, som nu var färdig för besiktningen=).
Får väl ta o ringa henne o kolla att allt gick bra......

Hon hade förresten gjort skitfina fynd på rean...jamenar 29 spänn plaggen...WOW lixom, jag vill oxå ha!
Bor tyvärr lååångt borta från affärer....

På torsdag hoppas jag det blir att jag kan åka till lill staden igen, var ett tag sen sist=0.

Då kanske jag kan hitta mig något nice jag oxå=)))).

Nu då våren kommer kan man skåda detta i vår lilla stad:



Jag älskar våren=). Solen och den första värmen...Mmmmm......Mie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0