Bättre men inte bra=(

Idag så var vi äntligen iväg och handlade, behövdes kan man säga, jäklar så tomt i alla skåp..mindre roligt=/.
Ja ja nu har vi fyllt på överallt iaf, så fattas det något nu så klarar jag nog mig utan det för stunden=).

Maken har stått för middagarna då jag faktiskt vilat och tagit det lugnt...ska tänka på mig själv..OJAAAA!!!
Fullt hus, med alla barn inkl L=). Oj oj så brun hon är...jag blir fasiken inte såååå brun hur mycket jag solar, näe mer röd=kräfta, ja iaf i ansiktet=). Önskar jag oxå fick åka iväg, gärna ensam, ligga på en strand, lyxa till det riktigt för mig själv...drömmar=).

Mår bättre idag men är inte okej ännu, gick och la mig tidigt igår, före resterande familj, vilket inte är likt mig, jag är den som sitter uppe hur länge som helst, så det är väl troligen beviset på att jag inte mår som jag ska=/.
Har inte tagit min promenad på 2 dagar, men men den kommer, idag var jag iof på väg...men ångrade mig mest pga vädret...burrigt usch!

Näe nu har jag alla här hemma inkl L och ska väl då vara lite trevlig, alltså inte häcka vid datorn......

Trevlig lördag/Mie

Kommentarer
Postat av: Självaste Pesan

ja det var dey verklige, nu måste du bara länka så du är med i tävlingen :)

2008-01-20 @ 18:17:48
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0