Biodax!

Imorgon ska jag och barnen gå på bio, vi tänkte se filmen Guldkompassen, den såg ut som en film som kan passa oss. Från början var det tänkt att vi skulle gå tillsammans med Å och hennes dotter E, men det blev inte så nu. Det enda jag tycker verkar jobbigt med morgondagen är, att vi är i N-je redan halv 2! och filmen börjar halv 4 först=0, hur ska det gå med sonen!! Tjat? Och blir det tjat vet jag en mamma som ballar ur och så blir det ingen film=/, och nu vill jag ju såklart se filmen, så jag hoppas innerligt att jag slipper komma ihop mig med min envisa son.
Nu ska jag krypa upp i fåtöljen(om ingen stulit den redan), och glo ett tag på tv:n. Och tänka lite på L(gör inget annat), tror hon sover nu(nattinatt).
                                                                  

Kram och godnatt Mie

Kommentarer
Postat av: Lina pa andra sidan

Jo visst lag jag nog och sov nar du skrev det dar.
Saknar er massor, har ar de varmt och skont. Men trott at jag hela tiden och somna sa fort jag stanger ogonen hahah!
Hoppas ni har det bra, ses snart!

2008-01-04 @ 10:28:43
Postat av: Lina pa andra sidan

Jo visst lag jag nog och sov nar du skrev det dar.
Saknar er massor, har ar de varmt och skont. Men trott at jag hela tiden och somna sa fort jag stanger ogonen hahah!
Hoppas ni har det bra, ses snart!

2008-01-04 @ 10:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0