Bloggar på semester!!

Fick för ca 40 min sen, ett sms...AV LINA♥....åhhhhh jag saknar henne redan, nu är hon äntligen på väg, på väg till deras efterlängtade resa♥...jag vill också!!!!! Thailand nästa för deras familj! Ca 13.00 flyger dom iväg!!!! Tack tack tack hjärtat att du kom hit ännu en gång innan resan(igår), vi ses om 17 dagar(om du inte är för trött då).
Har gett L uppdrag om hon krockar med Magnus nere på stranden eller så=)))))). TA HIT HONOM!!!!=): Det börjar bli läskigt tomt...ingen Uggla blogg!!! Ingen Lina blogg!!!! Hur ska detta sluta??? Men semester måste man ju få ha. Inbillade mig själv ett tag att det skulle vara skönt, då Magnus stack till Thailand, jamenar att slippa kolla hans blogg HELA tiden! Men nu börjar jag bli galen! En konstig klåda i fingertopparna har uppstått,  abstinensen stiger mer och mer, hjärtat slår som f-n, så klick klick....hela tiden checkar jag  Ugglas blogg....nu kanske....nuep ICKE....HALLÅ MAGNUS!!!! Har du det skönt i värmen!? Är drinkarna goda!? Har ni det underbart!?(dum fråga!!!)
Börjar kroppen ändra färg nu!? Inga elefanter som jagar dig!? Ja som sagt, jag håller på att bli galen....snart kommer väl mardrömmarna också! 2 bloggar på semester=(, jag väntar, tro mig! Innerst inne vrålar jag: Kom hem NU!!!! Tänk....vad lämpligt det skulle vara om man just nu skulle vinna en resa till Thailand=), MEN ICKE!! L har sagt hon ska försöka skriva något inlägg från Thailand....tack!, behöver höra att allt är bra, hoppas Uggla kan lägga in ett också....ETT är ju inget större besvär....eller???? (endast 8 kr/timme)
Så alla ni som rest till Thailand(vissa har även kommit hem idag), Ha det underbart, glöm oss inte...(vi som får stanna i vårat gråa vinterland och frysa) Lina!!! Jag kommer tänka på dig varenda dag...idag tänker jag hela tiden på dig, var rädd om dig!

Kram Mie

Kommentarer
Postat av: Ana

Visst längtar man efter något litet,litet inlägg av Uggla på bloggen.Jag är också inne och kollar hundra gånger men icke en enda liten stavelse av herr Uggla.Klart man unnar honom semester,men ett litet livstecken från honom på bloggen skulle vara kul.Han behöver ju inte vara så duktig och blogga varje dag,bara lite ibland.Vi får hoppas på att en hälsning från Thailand kommer snart.Ana

2008-01-01 @ 19:50:05
Postat av: Sandra

Uggla beroende.nu! =D

2008-01-02 @ 11:50:51
URL: http://sandrajjj.blogg.se
Postat av: Lina

Juste jag har klappat en elefant!!
INTE MYSIGT SKA JAG SAGA DEJ!
Blaaa gor inte om de :P

2008-01-04 @ 10:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0