Bloggar som gör det lilla extra

Som jag sagt tidigare läser jag andras bloggar, vissa hittar jag av slumpen, vissa hittar jag på sökning, vissa hittar jag av ett klick och vissa blir jag tipsad om=).
Ett flertal bloggar läser jag varje dag...som döttrarnas(där ingår även L, extradottern min:).
Ugglas blogg måste läsas av en som jag(Uggla galen hela livet). Dock en del bloggar, denne man tipsat om föll inte mig i smaken:(, sorry där Magnus, smaken är som baken.....
Sen nyligen hittade jag mig några bloggar som har det där lilla extra, som får mig glad, som får mig till att skratta, som skriver vissa saker man tycker...ja visst! Bloggar som faller mig i smak direkt utan tvekan:), sånna som man undrar varför man inte hittat till tidigare.....
Därför vill jag säga: Tack ni som startat dessa härliga bloggar, så jag har något att läsa varje dag, så jag kan få skratta och bli lite glad:).
Tack: Prinsipesan och Tack: Bitterfittan....fortsätt blogga, jag blir så glad:).
Tack till alla andra bloggar som jag läser, som tex: S(dotter) R(oxå dotter)L(min L) E(Å`s syster) Linda(hoppas allt går bra) Har jag nu inte skrivit alla här, kanske beror det på att vissa går jag inte ut med med namn av någon anledning, men tack till er också! Fortsätt skriv!
Samt ska tillägas att jag är jätteglad för att jag själv har läsare=), tack ni som fortsätter läsa! Jag blir glad att ni vill läsa:). Fortsätt skriv till mig, det uppskattas:).

Ha en bra lördag....och inte att glömma, Ugglas comeback till Sverige idag!!!/Mie

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du och din uggla.Haha...jaja
kram kram

2008-01-12 @ 12:06:23
URL: http://www.kirabira.blogg.se
Postat av: B I T T E R F I T T A N

Svar: vi är alltid elaka med varandra ;p

2008-01-12 @ 13:06:49
URL: http://bitterfittans.blogg.se
Postat av: Ana

Snart måste väl uggla vara hemma,gissa om jag längtar.Herregud man låter som man vore en tokig tonåring och inte som en medelålderskvinna i sina bästa år!!!!Ana

2008-01-12 @ 13:13:05
Postat av: Mira

Bitterfittan och Hockeyfrun är mina favoriter. Precis skogstokiga båda två. Känner så igen mig i dem när jag var yngre.

Din är inte fy skam den heller. Hittade ju precis hit.
På återseende och ha en trevlig lördag!

2008-01-12 @ 15:42:49
URL: http://husfrun.blogg.se
Postat av: Åberg

Kram du är rolig Grisslehamns Ulla-Bella..Är ledig tis och onsdag. Och på ons kl:10 ska jag ta sprutan följer du med mig då?
Krammmmmmmmmmmm jag.

2008-01-12 @ 19:44:27
Postat av: Ewa

Jag bugar och bockar, det är du som till detta lockat.En ny värld har öppnat sig och detta TACKVARE DIG!!! TACK tack och kram

2008-01-16 @ 10:57:32
URL: http://lillaviola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0