Epakörning=)=(

Min son D körde Epa i 2 år=), det var en fin jäkla Epa =), kan sakna den lite då och då....ibland tror jag mig höra den, fast det inte kan vara den, han sålde den i slutet av sommaren "snyft"..det kom nog en tår i ögonvrån där!
För ett tag sen hörde jag den verkligen!!! MEN det var inte den "suck"och "snyft"...det var en annan jävla Epa...oxå svart som natten, oxå det härliga Epa ljudet=). Sonens Epa var alltså svart som natten, hade övergått från grön till att bli lackad svart=)....han fixade iordning Epan så fint....rosa invändigt och glänsande kördes den omkring......
Han körde inte rally med den dock, tog det rätt lugnt, ibland störde den omgivningen en liten aning(då han bestämt sig för att komma hem på natten) ibland inte=).

Men den Epa som kör runt nu, kör  f-n inte lugnt och smidigt fram!! F-n håller ju på att dö emellanåt!
Rätt som det är spinner den av hel-et på alla gator!! Den kör så det ryker!! Jag håller på att bli crasy på galningen! Så slutar den inte upp att köra nattetid och bränna runt...skyll sig själv, personen i fråga retar upp fel människa!!!
Och jag som sa att jag aldrig ska gnälla på ungdomar...ehe!
Men som denna stör nattetid.....jag kan ju för f-n inte sova jööö!!

Trött Mie

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Ja med dagens mobilabb behöver man ingen hemtele...

2008-01-13 @ 21:09:32
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Sandra

Ja, jäkla idiot. Snart är hela Grissel arga på han.

2008-01-14 @ 11:35:46
URL: http://sandrajjj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0