Fredagskväll!

Äntligen fredag!! Nu jävlar ska jag vila och vila, behöver det efter gårdagens zombie konstigheter, usch vill inte bli sån en gång till, tack, det räckte väldigt bra, har redan förstått innebörden av vila, ta hand om mig själv osv.

Middagen idag får maken fixa, jag som sagt ska vila!
Tror maken idag köpt med sig lite helg mat, god mat med andra ord. Och god mat för mig är; kött och något tillbehör, det ser jag verkligen fram emot=).

Igår fick jag(trots zombiesättet), en ansiktskräm av dottern S då dom kom, jag är så glad över denna kräm, kanske mitt gråa ansikte återställer sig till rätt nyans=).

Sonen D är nog på ingång snart oxå, så då blir vi den stora familjen snart igen=). Jag gillar verkligen när alla barn är hemma, jag blir genast mycket gladare och tänk bara så mycket vi har att prata om då vi sitter runt matbordet alla 7=), hoppas även L kommer förbi, saknar henne och hennes glada skratt=).

Nähe nu återgår jag till vilo läge=) Kram Mie

Kommentarer
Postat av: Sanna

Så skönt med helg! :)

2008-01-18 @ 16:42:11
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: B I T T E R F I T T A N

RE: usch då!

Hoppas att du får en trevlig helg :)

2008-01-18 @ 22:40:45
URL: http://bitterfittans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0