God morgon!

Så fick man åter sova lite längre på morgonen....ah nice, jag behövde det. Maken jobbar idag så eftersom sonen S måste vinka till pappsisen, var han ju även in till mig och ville som han uttrycker det, bara tala om att klockan var kvart i åtta:(, men jag låg kvar till halv nio iaf. Med en morgonpigg son får jag inte sova alltför länge...bra kanske, eftersom jag jämt tycks få huvudvärk då klockan passerat nio! Sonen har ju växt till sig och jag behöver inte längre skynda mig upp....tiden "småbarnsår" är passerad, tack och lov:).

Jaha vad göra idag då? Har läst lite bloggar på morgonen, och kan konstatera att jag fått måste på att läsa 2 av dessa varje dag:), tackar gör jag för så himla bra bloggar..jag får både tips, tävlingar(alltid nice) och ett gott skratt=).
Har lagt in dom nere på min högra del av bloggen, så ta er en titt på dessa bloggar!

Denna dag får nog bli som den kommer...ska ringa maken iaf och se om han shoppar lite av det som fattas i kylen, jag tycker inte om när den får ett sånt där eko ljud varje gång man öppnar:/.

Blir iaf till att masa sig in i dushen straxt, så kroppen kommer i ett vaken tillstånd=).
Hoppas du Ana får en härlig dag med dotterns födelsedag:)
Prinsipesan du höll med mig om godiset(hihi), jag älskar godis så.....

Må gott Mie

Kom ihåg tävlingen jag nämde, kan tala om för er att Prinsipesan oxå har en tävling:) Nice nice..like that!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0