Hallå mina favoriter=)

Jo du E, jag ska nog fortsätta blogga...liiiiite iaf=), vill inte få din kära syster efter mig(haha), men inte så mycket, vill mest skriva av mig, och känner att NU vill jag börja ordentligt med min bok, efter denna skräckupplevelse funderar jag om den rent av ska finnas med i boken(hahaha), vem vet!
Och till C..jo imorgon bitti ringer jag SL, garanterat! Så här får det inte gå till! Har inte lugnat mig riktigt än, så denna resa lär sitta i ett tag framöver=/. Hoppas du mår bättre=).
Och S, nej så här ska inte bussresor se ut=/, inte med mig ombord iaf! Basta! Du såg mitt tips på krogalternativ(moahaha).

Jaha..nu väntar soffan och tv:n..om det finns något att glo på...
Har pratat med Å nu på kvällen..som straxt ska iväg och tjäna pengar, jag vill oxå ha pengar, skruttpruttlönen jag fick var ju löjlig=(. Ska ta ett snack med kommunen med..NU får det vara nog med slavlön!!

Imorgon ett nytt äventyr= Städning till makens morfar!! Jag är lite nervös, det ska erkännas, vi har kommit i luven på varandra ett flertal gånger han och jag...men visst, jag ställer snällt upp=), kanske vi rent av har ihjäl varann imorgon=))).


Vägmärkesskämt? Eller?      Mie


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ah, jag såg ditt tips. Hehe, men dom har 23 års gräns där vettu;D

Kul vägmärke=)

2008-01-24 @ 21:02:57
URL: http://sandrajjj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0