Hemma igen då....

Så har man sluppit lilla byn för ett tag idag då=), skönt att få komma bort en stund...och från datorn!!!
Å klarade enligt mig, galant av sprutan, ont hade hon i armen efteråt...hoppas hon slipper till att bli blå iaf!
Sen bar det av till Willys oxå...bara lite vi skulle handla, ska storhandla då pengarna kommer in igen, det behövs verkligen! Hade planerat för en promenad då jag kom hem...MEN det regnar..jag vill inte gå i detta regn..inget vidare, visserligen råkar jag tillhöra en av dom få som ÄLSKAR regn=0, ja jag vet jag är knäpp, men jag älskar duggregn, inget skyfall, o absolut inget åskregn, men tar hemskt gärna en långpromenad då det duggar, sååå jäkla skönt!!!
Regnar det ikväll går jag ändå...Basta!

Sen över till gårdagens besvikelse....Carolina Gynning!!! Jag har alltid gillat den tjejen, superhärlig "kvinna"....men va f-n! Här får hon ICKE vara barnvakt, mina mamma känslor tickade på i 100 knyck då hon övergav lille Sigge i barnvagnen...för att inte tala om hur tefats stora hennes ögon var då hon hade 8 barn runt sig! Jag trodde bestämt hon skulle flippa ur totalt, väntade på NU och NU, men f-n tur det inte blev ett flipp för henne!! Mama mia!!!
Jag kan medge fortfarande att jag på ett vis(dock en aning lägre idag) skarpt gillar människan!! Hon är bara för mycket, så det går inte att inte gilla bruden! Satt bara och gapa då hon "mutade" barnen titt som tätt med: kakor, "råa" köttbullar o "rå" falukorv! Sen tyckte jag det verkade som hon själv ALDRIG tidigare ätit korv?! Kan tycka taskigt gjort med att skita i hennes överenskommelse med Ida, den 21 åriga tjejen som ju faktiskt Carolina lovat att följa med då hon skulle föda=/. Ja ja hoppas bruttan ger f-n i att skaffa sig barn iaf, mamma...hon? ICKE! (Dock kan det förhoppningsvis ändras)
MEN så till det jag tyckte var riktigt lågt!! Alex Schulman...Barn är dumma i huvet!! Han har alltså aldrig varit barn? Fick ingen kärlek som barn? Han om någon må vara dum i huvet som yttrar sig på det viset!  Å andra sidan...säga vad man vill om Alex Schulman...men jag gillar ICKE den "mannen"(för mig pojke). Blä! Och hoppas verkligen inte han skaffar sig barn...då han tycker dom är dumma i huvet!

Tjing MIe

Kommentarer
Postat av: Elin

åh vilken kväll :) lite huvudvärk idag...

2008-01-16 @ 14:34:19
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Elin

det är fias engla :) var där idag och gav dom en välkommen till världen present :)

2008-01-16 @ 15:01:34
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Ana

Hon pratar ju så fort Carolina Gynning så att det är ju göra svårt att hänga med,och på det så kommer ju skånskan.men hon är en cool-tjej det kommer man inte ifrån.Ana

2008-01-16 @ 15:37:07
Postat av: Sandra

Gynning gillar jag, hon är ball, men den där Alex Schulman nej fy faaaan!

2008-01-17 @ 11:36:28
URL: http://sandrajjj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0