Jag är bara sååå jäkla bra!!!

Var så iväg till lilla dagis till mitt lilla göra=), magvärken jag fick idag på em hängde oxå klart med dit..mindre kul=/. Så efter det bar det av till macken för att införskaffa halstabletter till dottern som kom hem efter skolan med halsont! (jag tänker inte bli smittad)!
Iallafall tog jag min promenad i regnet=))), jäklar så duktigt gjort!! Men som sagt jag älskar duggregn, och det var just.. duggregn...härligt, underbart=).
Men klumpiga jag som ville gå den halvmörka vägen via våran hamn, där det absolut inte finns gatulycktor(hehe), bara för att jag vill höra vågorna från havet, hamnade med BÅDA fötterna rakt i största vattenpölen(hehe), blöt blev jag jiiiha, turligt nog är dojjorna mina rätt vattentäta, så endast tårna bidde blöta=/.
Väl hemma vid våran ensliga grusväg(oxå mörk som natten) hamnar jag i nästa vattenpöl...skitkul?!!!

Sen har jag även idag efter jag kom hem från N-je och efter jag startat datorn o kelat med katten, frostat av min frys...så jag känner mig sååå nöjd med mig själv=). Den var skapligt tom på mat, inte is..så dax att handla skulle jag tro=).

I övrigt känns det som jag håller på att bli sjuk....vill inte! Jag fick som jag sa magvärk på em, kanske beror det på att Å talade om att det fanns ett fall av vinterkräksjukan här på orten, och förhoppningsvis går det över.
Men nu under kvällen började även mina ögon svida.....vad ska man tro om det?!!!

Middagen bestod i dag av: Kebabkött(fast på fläsk), onyttiga pommes och massor av sallad=) Gott!

Mie

Kommentarer
Postat av: Elin

haha... visst blir man glad :)

2008-01-16 @ 19:58:02
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Ewa

Du är såå bra!!! Och rik... Är lite sotis på dig som har 4 st... Men dottern lever runt för 3 så det jämnar väl ut sig.Kram

2008-01-17 @ 08:41:23
URL: http://lillaviola.blogg.se
Postat av: Ana

Hoppas att du inte åker på något skräp,inte kul att vara sjuk..Vi får hoppas att ljuset kommer snart,då blir det lättare att promenera och se var man sätter ner fötterna.Ha det bra Ana

2008-01-17 @ 10:44:30
Postat av: Prinsipesan

Tävling pågår....

2008-01-17 @ 14:15:46
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Annsingen

www.tjuvtittat.se

2008-01-17 @ 16:01:02
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0