Jag ska nu säga upp.....

Glocalnet som jag tillhör, med andra ord: NU jävlar är jag riktigt piss arg!! Och det är bara förnamnet. Vilket skitbolag är dom inte då?!!! Räkningar på hur mycket som helst och på samtal som ej ens ägt rum, men JO enligt dom....Betala och se så glad ut du kan, eller hur, vem f-n vill hamna hos kronofogden?! Not me!
Så nu kom då ett inkassobrev!!!!! Jag brukar alltid betala i tid!!! Har inte ens sett en räkning! Vad!!!????? tänkte jag och slet upp kuveret!!! En liten nätt jävla summa på 516:-????? En tele/internet räkning från ovannämda???? Jag HAR betalt!!! Jag VET hur jävliga dom är på Glocalnet!!! Men det första jag gör imorgon är åter och ringer upp dom, denna gång 10 gånger värre arg en sist! Akta er för sjutton! Det sjuka med det hela är: Vi har inte bredband via Glocalnet! SÅ hur ska dom slingra sig denna gång tro??? Nu blir det definitivt uppsägning av detta skitbolag!
Jag betalar inte en enda krona till dom igen!



Prata lägre....betala mer eller?? Mohahhahaha          Fortsättning följer/Mie


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jävla skit bolag är vad dom är. Usch och fy, på dom bara!!!!! =)

2008-01-28 @ 21:52:45
URL: http://sandrajjj.blogg.se
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Jag tror också att det är ett skitbolag!
Jag har fortfarande Telia! =)

Tack för din kommentar hos mig!

/Sus

2008-01-28 @ 22:55:05
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: Ewa

När du ringer till detta bolag ta då namn på den du pratar med och titta på klockan också. Jag hade en tvist med dem om samma problem. Det höll också på att gå till KK.Då var det bra att kunna ange tid och namn. Jag vann och böt bolag. Lycka till!

2008-01-29 @ 10:02:47
URL: http://lillaviola.blogg.se
Postat av: Sofie

Hej, det låter inte alls bra om du fått en faktura då du inte nyttjat vår tjänst. Hör gärna av dig till mig så ska vi omgående undersöka vad som hänt.

mvh Sofie Törnqvisth
kommunikationsansvarig, [email protected]

2008-01-30 @ 21:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0