Konstaterat efter Ugglas återkomst!

Hela denna dag...eller vågar jag säga delar av denna dag har jag varit tankspridd!!! Vad beror nu detta på?
Nu är det ju så att jag faktiskt vet vad detta beror på! Magnus återkomst!=). Sen hans morgoninlägg på bloggen med den "skräck"video han lyckats göra(dock med ett positivt slut) har jag haft en skräckfilm på hjärnan samt Magnus....
Nu är man ju åter där igen..klick, klickklick, klick och åter klickklick!! Vad är det denna man gör med oss? Hur kan han möjliggöra det? Har jag varit mig själv idag?....Icke!
Började med att jag bad dottern R att hålla koll på Magnus blogg, medan jag gick ner en trappa...till tvättstugan!! Gud hjälpe mig=/!!!! Hålla koll på datorn...Mama mia!!! Sen väl där nere hör jag inte att dottern(som var hemma idag med huvudvärk) ropar på mig att Magnus var ute!!! Väl uppe igen sitter hon alltså och flinar...min fråga blev ju: Vad flinar du åt då? Tänkte om det möjligen var så att hon utfört det hon sagt tidigare...nämligen att maila Magnus och tala om vilken knäpp mamma hon har och att den mamman inte går att prata med=), (jag förstår inte vad hon menar). Iaf talade hon om att hon skrivit..på hans nya inlägg!!! Jag stammar: Varför säger du inget?! Dottern förklarade att hon faktiskt hade ropat på mig...ehe, dumma jag!
Så hela denna dag eller delar av denna dag...klickklick...klick..Magnus blogg=).......
Hur f-n är man funtad????? Finns det medicin för sånt här?

Kram knäpp Mie

Kommentarer
Postat av: Elin

hon hade ju värdigt motstånd av er familj iaf :)

2008-01-14 @ 13:57:37
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Elin

ja, jag tror tyvärr att det är omöljligt att ta världen ifrån dessa ideal som fins. jag såg en dokumentär igår som fick mig att verkligen börja fundera. Meningen som avslutade hela dokumentären var: "-Tänk och victoria Becham, Angelina Jolie och dom andra stjärnonrna skulle lägga på sig några kilon, bli vackra och kurviga och säga till världen, så här sak du se ut." jag har trots allt den teorin att världen skulel kunna förändras då. Men mkomemr det att hända? troligtvis inte...

2008-01-14 @ 14:53:13
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: ZeeJay

hmmmm, känns som att du har en näst intill sjuklig besatthet av Ugglas blogg...
men vad vet jag.. ;-)

2008-01-14 @ 15:39:02
URL: http://zeejay.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0