Lördag hos dotter!

Aahhh...jag/vi njuter hos dotter S, vi skulle egentligen varit på väg hemåt nu, men det blir middag innan vi drar:). Skönt att få komma bort från hålan vi bor i... Just nu önskar jag vi bodde runt hörnet, haha då kunde vi festat loss me:). S o R o jag drog iväg för att byta ett par braller, och just nu ångrar jag att jag inte köpte mig ett par som jag hittade där...jävla skit oxå.....SÅ snål jag är mot mig själv!! Men köpte ett par mjukisbrallor iaf:). Rosa var dom...jag som inte ens passar i rosa:/.

Tjing Mie

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men är det rosa på underdelen så gör det ju inget. Skillnad om det är mot ansiktet.

2008-01-26 @ 20:04:25
URL: http://sandrajjj.blogg.se
Postat av: Ewa

Ja ,varför så snål mot dig själv? Skärpning bruden ;-). Men så är det på den sidan av vardagen vi befinner oss.
Fyller din maken på en tors. eller fred. v7? Jag har fred.i v7 som MIN DAG KRAM

2008-01-26 @ 22:03:21
URL: http://lillaviola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0