Morgonpigg?!

Kan man tänka sig att jag vaknade före klockan=)....

Kvart i sex gick jag upp, varför somna om en halvtimme?, jag får bara så fasligt ont i huvudet om jag gör det, och dessutom är jag ännu tröttare sen väl när klockan ringer...Å skulle se mig nu(hihi), här sitter jag vid datorn, nyduschad och påklädd, knappt jag kan tro det=).
Visserligen tror jag mig veta att även Å kommit upp...dock inte lika pigg som mig=). Nattuggla där=).
Så nu ska jag fixa lite frukost till mina änglar...en av dom har faktiskt vaknat, R sitter på golvet med katten, visserligen inte direkt pigg, hon är fruktansvärt morgontrött! Hon masade sig upp eftersom jag var ner till tvättstugan och då passerar jag hennes rum liksom(hihi).
Till frukostgörat=)))

Kram Mie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej kika gärnain på min blogg & kommentera lite :D
Ha en bra dag !

2008-01-11 @ 06:46:14
URL: http://maaango.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0