Snart kväll...mysigt!

Nu har jag gjort mitt för idag=), orkar inte mer, helt slut, jag som sluppit smärta från den sk tennisarmen...nu var det så dax igen, j-lar så ont det gör, om jag åtminstone kunde lära mig att ta det lite lugnare:/.
Har blippat efter bloggar hit o dit, men har inte just hittat mig några nya att läsa, har även varit ut på dom jag brukar.
Alltid skoj med trevlig läsning=).
Kul även att ni tittar in hit emellanåt, uppskattas=).
Ja så blir det väl inget drinktips från Magnus den här fredagen heller:(. Snälla Magnus kom hem!!!!!
Nörd..jag?! Han kommer ju imorgon:)
Nog för att jag är jag glad att jag fixade undan dom sista julsakerna...men så tomt och mörk det bidde då!!
Ska ta o åka iväg någon dag o inskaffa en till fönsterlampa, lite lyse skadar ju inte i detta mörka land! Iaf tror jag att jag är bland dom första i området som sagt adjö till ljusstakarna..ja Knut infaller ju först på söndag så..

Och som sagt kolla in tävlingen jag tipsade er om....vore väl nice med en vinst! Adressen till tävlingen hittar ni under en av mina gjorda inlägg idag!

Kram Mie



Hur brun är han tro...på en skala??

Kommentarer
Postat av: B I T T E R F I T T A N

Svar: kul att du gillar den :)

Ha en bra kväll!

2008-01-11 @ 16:56:28
URL: http://bitterfittans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0