Stökiga rummet:(

Har spenderat min tid i yngsta sonens rum idag:/, ska jag skratta eller gråta? Det var i jättebehov av en storstädning, så nu är jag helt slut(puh), och svettig...så varför skulle jag duscha innan för? Kan jag verkligen undra så här i efterhand:(. Ja ja blir väl en till dusch senare!
Tro nu inte att sonen S hjälpte mig speciellt....han kom mest farandes de gånger jag ropade och frågade om han skulle ha kvar vissa saker som låg i risksonen för att äntra in i dammsugaren(hehe) skadeglad mamma kan jag vara om så är=).
Rummet är nästan klart iaf, men ska det bli fortsatt ordning där inne, så måste vissa inköp göras...som ett hörndata bord, för att slopa det rangliga som är där inne nu och den jobbiga byrån som bara tycks samla skrot, i den pressar sonen mer eller mindre ner sina teckningar och ritblock och gudarna vet vad!!! Så tids nog blir det nog ett sånt...säg vad som inte behöver köpas......=).

Tjingeling Mie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0