Tja!

Har lämnat datorn en hel del just nu, orkar inte, har inte tid och en hel del annat att göra.....
Idag har vi bara varit hemma, blåsigt ute och lite hagel, not nice!
Har städat till mina kaninjävlar...ja så heter dom idag, bara för att dom börjat att slåss, så nu har vi separerat dom för en tid, f-n jag trodde jag skulle bli helt galen, dom har slagits och fört ett jävulskt liv, speciellt nattetid, så från igår gick det inte att dom var tillsammans, NU är det tyst och lugnt...Älskar dom igen=).
Kaniner är egentligen ensamdjur och ska vara ensamma, så...men dom här två brukar sitta och tvätta varann och vara hur fredfulla som helst, hanen är kastrerad inte honan, kanske honan är lite smått galen just nu bara, men å anda sidan är hon 7 år, så kanske hon behöver lite ensamhet oxå=). Hoppas dom gillar läget nu iaf.

Maken har fredagen som sin dag, (med.d till  E).

Idag gjorde jag en suveränt god fisksoppa, ala Mie, så jäkla god, den kommer definitivt göras igen=), till efterrätt blev det Hallonpaj (Lillans recept), sååå gott!


Mie              


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej! har dom börjat bråka? =(

Lägg ut recept på fisksoppan tack=)

2008-01-28 @ 08:32:03
URL: http://sandrajjj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0