Trött och sliten....

Tog mig upp till slut=/, fattar inte varför jag är sååå trött?! Idag skulle sonen S och jag åkt iväg till tandläkaren=)..bara att sköterskan ringde kl 8 nu på morgonen och berättade att tandläkaren var sjuk=(.
Så nu fick vi stanna hemma=). Först när telefonen ringde, orkade jag inte svara...sonen svarade tillslut, en besviken son vill jag lova..han älskar att gå till tandläkaren=). Så nu får han vänta till februari=/.
Jag är rätt glad dock att jag slapp fara iväg till N-je nu på morgonen, hela dagen försvinner ju, har lite annat att ta itu med innan skolstart=).

Blev strålande lycklig att se att den lilla snö som föll....ÄR BORTA=), sorry ni som blev glada över den(hihi), nu ser jag positivt på vissa saker igen=). Snart kanske våren iaf är här!! 


                                                           
    Kram Mie

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att ni kan vara hemma idag, en annan jobbar ju=/ Värsta svårt att komma upp i morse...

2008-01-07 @ 11:36:12
URL: http://sandrajjj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0