Undrar om L är framme nu=)

Är du framme nu L? Misstänker det iaf! Hittar ju inga billiga resor, så vi, den lilla tokiga extrafamiljen du har, får stanna hemma...vi vaktar byn istället(hihi), det blir väl bra! Men åh...visste inte jag skulle sakna dig såhär mycket.....gråter "nästan". Ja det är ju jag i ett nötskal...tramsiga jag!
Nu ska jag snart sova...försöka iaf, tror inte jag kan men....och medan jag sover har du checkat in på hotell och allt det där man måste göra när man kommer fram. Och eftersom dom ju även ligger ett ex antal timmar före oss, så serveras det nog även frukost till dig och din familj snart, hur rolig lät inte den va, du frukost och jag måste sova=/.
Jag är nog lite ledsen.....du är ju såååååå långt borta mot vad du brukar....vi som både skrattar och gråter ihop=).S har åkt hem till Sthlm, så jag har ju ingen av mina tjejer här....jo R har jag såklart...och Å=).
Jag får pallra mig iväg till Åhlens och sniffa på din parfym medan du är i värmen........ha det bra! 

                                                                   
  Godnatt alla/ Mie 

Kommentarer
Postat av: Ana

Nej du Mie! Vissa resor är inte för oss dödliga,vem har råd att lägga upp 100 000 på en resa.Har man en månadslön på 50 000 tusen och bägge två jobbar och tjänar mycket så kanske det går.Men vi andra kan titta på bilder och längta oss bort till värmen.Jag bara längtar efter att kunna resa en massa,se olika länder uppleva olika kulturer.Hoppas du hör av din dotter snart,visst är man alltid en smula orolig när dom är ute på vift.Ha en skön dag.Ana

2008-01-02 @ 10:20:19
Postat av: Lina

Hihi sag att Ana tror jag ar din dotter, men de ar jag ju sa gott som! Tanker pa er an massa! Bara sriva i min blogg eller mail som de ar nogot! jag svarar! Saknar sa otroligt mkt har borta. och jag ar ju 5-6 timmar fore sa de ar sovart att fa kontakt med er! Hors snart

2008-01-04 @ 10:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0