Ooops..

Hela sommaren "än så länge" har jag vaknat mellan 5 o 7 och varit pigg, ut o traskat och känt mig jättepigg, dessa promenader har gjort att jag varit mer i tipp topp=).
Men så..nu i 2 dagar har jag slöat till, vaknade alldeles nyss=0, och samma igår! Nä får bli nån skärpning på detta, jag som var så glad över promenaderna! Och man blir ju så mycket piggare!
Så imorrn ska jag upp, i säng ska jag tidigare oxå, blev sent igår...alldeles för sent.
Sol idag me..skönt, bara att jag skulle behöva till lillstan o shoppa mig något, har inget att sätta på mig imorrn då dotter S o jag ska in på Uggla=)))) Längtar! Wiiieeee!
Kan inte fatta det än..att jag kunde ha sån tur=))).
Dåligt samvete har jag dock, en till dotter (R) som ville åka med mig=(, usch jag tycker synd om henne=(. Hon trodde inte jag ville ta med henne, men så är det inte, det blir sent och vi måste ju hem oxå(jag jobbar) så tidigt på Fredag är det bara att rusa till dagis för att sen rusa iväg igen till makens morfar oxå.
Hon var med på Uggla för några år sen i Furuvik, så jag förstår att hon vill, vi hade det suveränt där! Då sjöng Lena Ph för maken hohoho...Och Magnus i egen hög person ställde sig mitt framför oss...mamma mia!

Det går fler tåg, så hon ska med en annan gång..Lovar=)!
Och sötisen fyller snart tonåringen...hua! Nä tror hon klarar av det med faktiskt=).

Nähe..in i dushen kanske och hoppas på att ingen ringer o frågar om jag vill jobba vid tio..inte idag va?! Jag är slöööö!

Ha en underbar dag i solen...Kram!

Kommentarer
Postat av: Elin

det har varit otroligt underbat

2008-07-23 @ 15:18:41
URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0