=)

Men ojojoj vad jag sätter mig här mycket! Hahaha..försöka hinna eller..
Midsommar eller dagen innan, då våra bekanta kom, var hur trevlig som helst, men ändå fanns sorgen där, jag vill inte att dessa underbara människor skiljer sig!
Men dom förklarade och visst jag försöker förstå, detta är ju vad dom kommit fram till och vad som ser ut att vara den enda lösningen=(. Tyvärr!
K ska flytta tlb till Karlskrona=0 en låååång flytt, så vi lär inte ses jättemycket mer=(. Hon kommer ju därifrån och har sin mamma och sin syster där och en del kompisar, så det är det bästa som hon sa. Och Ö han köper ut henne och kommer bo kvar i Sthlm, lite lättare att hälsa på, men det kommer inte bli samma sak utan K, det är ju ändå roligare när vi varit vi 4=). Imorgon går flyttlasset=(. Önskar henne ändå all lycka med det "nya" livet och hoppas hon hittar ett arbete där!
Midsommaraftonen firades luuuugnt, som vanligt, jag drack som vanligt inte en droppe (var som vanligt seg efter Torsdagens intag), vi käkade midsommarlunch med alla våra barn och sen bar det iväg till midsommarfirandet uppe på berget med dans, lotter, dragkamp, säcklöpning och godisregn mm..jättetrevligt och massor med folk=).
Kvällen spenderades hemma ensamma= rätt skönt, spelade lite krocket, kollade senare på en film och bara myste=).


I Söndags kom åter K och Ö för en fika innan hemfärd(som alltid), en sista gång tillsammans=(, men vi ska ses..absolut!
Ett stor anledning till att få se Karlskrona..trevligt! Dom hade tydligen druckit en aning för mycket under midsommar och var nu än mer sura på varann, tråkigt. Hoppas det reder sig och att dom kan förbli vänner i framtiden.

Idag har vi mulet, känns konstigt efter att fått ha sol hela tiden...Ja för vi har haft sol hela midsommar, så vem kan klaga?!

Idag skulle jag göra jättemycket!! Hahahaha...har inte gjort mycket, rensat lite papper och så....

Nu ska jag leta efter dagsutflykter, funderar på Norröra..(Saltkråkan) med picknick korg och så...blir nog bra det!

Ha en underbar dag=)...Mie

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hmm, vart ligger Saltkråkan? =S

Haha ;)

2008-06-26 @ 11:54:26
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0