Tittut!

Måste visa att jag lever iaf=)
Här har varit åska i Tisdags! Fy för sånt onödigt!
Kan säga det var ett åskväder som hette duga! Hu! Jag satt i trappan brevid ytterdörren, katten hade tagit plats i reseburen=0 Ensam hemma var jag ju med...såklart, händer nästan alltid!
Nästa gång hoppas jag familjen är hemma och håller skrajsna mig sällskap! Sjutton o lämna mig alldeles ensam med katten=/.

Har hänt en del här som jag får ta en annan dag blir så låååångt annars!!

Idag har vi haft rätt kallt hm ja mot dessa 30 grader kroppen vant sig med, skönt med svalare väder tycker jag, men mulet o ibland sol o endast +15 burr! Får se vad vädret har att bjuda imorron!

Imorrn tror jag våran lilla by kommer förvandlas till en skön sommarort igen, härligt, = massor av folk som semestrar och gör så våran lilla "håla" ser ut som en myrstack=). Visst har det redan dykt upp lite folk här o var men med tanke på att skolorna nu fått sommarlov så kommer fler o fler, sen efter midsommar är här smockat, åh det är tider jag som gammal Sthlm gillar=)))).

Återkommer så snart som tid finnes=) Kram Mie

Kolla in min dotters blogg HÄR och se vad hon köpt till mig inför M.Uggla...Omtänksam hon=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh Hej! Tack för din söta kommentar!

Är är bra i Boden. I roslagen då?

2008-06-13 @ 13:55:22
Postat av: Elin

Åh Hej! Tack för din söta kommentar!

Är är bra i Boden. I roslagen då?

2008-06-13 @ 13:55:30
URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: ana

Du kommer vara skitsnygg på Uggla i höst!!!!Jag längtar efter våran Uggla helg i Stockholm,det ska bli sjukt kul.Hoppas att allt är bra med dig.Ana

2008-06-15 @ 14:17:40
Postat av: jayne

Vilken fin tröja....i like

2008-06-15 @ 19:56:15
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0