Veckan lider mot sitt slut..

Inlägget jag skrev häromdan hade tydligen ingen lust till att synas..men nu så=)).
Här skiner solen=som vanligt=), jag lider med er andra i delar av vårat avlånga land som fått regnet, trist, för här är då solen jämt=).
Sitter ute just nu, ser taskigt på datorn(det bländar), men jag tänkte idag få lite färg då jag inte haft tid och lust att sola!
Idag trodde jag att jag skulle jobbat extra..men ingen telefon har ringt så...(ring f-n inte nu).
Igår städade jag garaget klart=)))..Redan VA!! Inte snabb speciellt, men det finns saker som är roligare!
In kommer man nu utan problem(få se hur länge det varar), tom. att maken kan köra in åkgräsklipparen hahaha kuuul=).
Ska idag lapa kaffe, spela krocket, lapa kaffe, hänga tvätt, sola, sola och lapa kaffe och bara va(om ingen ringer).
Sen är det ju snart helg=)))..Makens bror är på G från götet oxå, kul att få se dom igen, sen på Lördag är det festdax med alla, JAG ska vara nykter hela kvällen=0..
Jo för nämligen är det så illa att min sjukdom inte verkar tåla alkohol..hm, jag lider inte, jag kan vara utan alkohol=).
Sist jag drack(dagen innan midsommar) fick jag dagen efter så ont i varenda millimeter i kroppen, så nu får det vara!
Jag kan ha roligt ändå jag=).
Imorrn fm ska jag och barnen bege oss till makens morfar, städdax med andra ord, får se hur det går med barnen i hälarna=0.
Sen blir det luuugnt, ja kanske en träff då med göteborgarna och så..
Hoppas några av er har förmånen att ha sol i dag, här är iaf lagom varmt och skönt=)

Tack L för dom goda bullarna och kakorna du kom med igår, trevligt trevligt, det gör vi om=). Jag ska baka=)))
Looooooovvvvvaaaar!

Kram på er...Mie


Förresten..vi har fått en gäst..en liten grå/vit katt som vi namngett till Pelle...han verkar vara hemlös, så söt och rar, så synd, för vi kan inte ha han kvar hos oss, men med lappar och så hoppas vi att någon saknar han och hör av sig!

Kommentarer
Postat av: Ann

Jepps glada människor gillar vi:))

2008-06-26 @ 13:26:20
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Lillaviola

Hejdu! Hoppas du du har det skönt i sommar(?) värmen.

Visst är det ett gissel när kroppen alltid ska ha sista ordet.Oavsett vad det handlar om.

JAg har värk just nu och är smått grinig. Sybd bara att man ska behöva ( om man orkar) förklara allt för alla.

Ge mig en smärtfri dag och jag blir ett solsken.

Annars är det bra;-)

2008-06-26 @ 13:28:41
URL: http://lillaviola.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh jag vill också ha sol. Äntligen har jag fått svar från Unionen. Nästa vecka trillar den uteblivna brsättningen in. Jag kan inte förstå hur min gamla arnetsplats kan vara så otacksamma och ohyffsade. Jag stod utan inkomst i 3 MÅNADER för att dom betedde sig som svin. Så jag kan då verkligen tala med fördel om anslutningar till div. fack. Suck....

2008-06-26 @ 14:03:50
URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: linda

Hoppas helgen varit bra!

Vi har tillmestadels sluppit regnet i helgen,

men ngn riktig sol har jag inte sett på länge....

2008-06-29 @ 09:03:00
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0