Dator strul o lite till..

Hann inte skriva in mina steg för gårdagen, hade annat o göra, men fick ihop: 9219 st..

Idag går det inte att kommentera på vissa bloggar!!! Why???
Så därför har jag inte lämnat kommentarer hos vissa, som tex Annsingen, Ewa mfl...Testar senare..

Här bakas det för fullt, tog en paus nu medan 2 sockerkakor står i ugnen.
Barnen o jag har bakat: Muffins, 1 blåbärskaka o 2 sockerkakor=)
Om ett tag ska jag sätta igång med Rimbobullar  mums mums dom är suveränt goda dom!
Imorgon fm ska även bakas tårtbottnar, bara 3 st=0...Men det blir då det.
Jag fyller år på Måndag..Hela 28 tror jag det är=///..ehe..inte riktigt sant men ändå=).
Därför detta bakande!

Dottern o hennes sambo är på nerväg från Norrland o ska komma till oss runt 17 snåret,
bort från snö o elände,
och hit till gråväder med en sol som inte orkar pressa sig igenom molnen idag tyvärr,
 men ett försök är ett försök=)


NU ringde dotter S, dom kommer tidigare=), runt 15 blir det tydligen,
jamen det är ju nerförsbacke så då går det undan=).

Återgår till bakningen igen då...

Ha en underbar Lördag=)

Mie


Kommentarer
Postat av: Mira

Men Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud! Dessa steg OCH bakning!!! Vad fan... e du supermorsan eller????

Väskan... vi löser det ändå med datum mm. Hittar du någon du gillar så.

Ha bästa dagen och bamsekram till dig och de dina!!

2008-03-15 @ 13:12:19
URL: http://husfrun.wordpress.com
Postat av: linda

Nu ligger du inne med dina steg!
Måste lukat gott hemma hos dig nu då...*L*

2008-03-15 @ 14:08:15
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0