Flyende barn!

Barnen flyr!!!
Bara jag nämde "lite försiktigt" att jag ska börja röja i garaget, så drar dom=0
Dottern drog till kompisen en bit bort..suck..
Sonen ringde runt halva faktiskt nästan HELA byn för att få leka med någon!!!
Vad söta och rara barn jag har!
Tack!
Trodde att jag skulle få lite hjälp jag hmhmhm...

Jag ger inte upp, jag börjar att röja ändå, är kanske bara en och annan RÅTTA som biter mig i fingrarna....
Men skit det samma.....Jag lär nog överleva=)

Har även en liten plan inför middagen.....en överraskning=)


Garaget nästa.....


Kommentarer
Postat av: cathrin

Min mamma körde jämt ut oss när hon skulle städa :P så vi fick sitta ute på gården medan hon skulle röja, men det var säkert roligare ute än där inne!

2008-03-28 @ 11:25:21
URL: http://cathriny.blogg.se
Postat av: Ana

Ibland går det lättare att röja ensam,då kan man ju kasta en hel del utan att någon börjar oja sig över att den ska nog sparas.Vi har möss på vinden (dom känns rätt okey)Men under altanen har vi en stor råtta som inte känns så okey,hoppas den flyttar på sig frivillgt nu när det börjar bli varmare.Har gjort min andra vecka på Pila projektet och känner mig fruktansvärt trött.Läkaren på projektet pratade om Elbehandling eller ny medicinering(har varit utan antidepp sedan i höstas)Man vill ju helst inte äta medicin utan vore skönt om man kunde fixa det utan,men jag känner mig vilsen,trött och ledsen.Men jag hoppas Pila hjälper mig till rätt hjälp vill komma igång igen och få tillbaka lite av sitt självförtroende.Ha en skön helg dom har ju lovat att värmen ska komma och det hurrar vi för.Ana

2008-03-28 @ 12:58:20
Postat av: lillaviola

Hahaha stackars din son:-)
Så när man vill vara ensam ska man säga städa?!
Jag hinner nog först ut...undra vem jag ringer till för att få komma hemifrån.

Sån är jag! Kram

2008-04-03 @ 21:03:03
URL: http://lillaviola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0