Förberedelse..andas lugnt...

Sitter här nu hemkommen från fritids, försöker andas lugnt inför det kommande samtalet till skolan och lärarna=/.
Dottern har precis vaknat, magvärken är kvar men inte så illa som igår=/.
Varför det är svårt att ringa och man drar på det..jo för jag vet vad lärarna kommer att säga=/, funderade ett tag på att spela in samtalet..men tror det är olagligt=0..lika olagligt som att INTE hjälpa ett barn som har det svårt i skolan när man faktiskt är lärare och ska se till att alla elever har det bra och förstår så gott det går...
Fick en kommentar av en tjej som gått i denna skola..HON vet, ja hon har oxå haft dessa lärare, och fick ingen hjälp=0..
Ska dessa 2 lärare fortsätta så här, inga förändringar osv...DÅ blir det många som inte kommer klara av sin skolgång som faktiskt skolan är till för... ATT LÄRA!

Dessa lärare kommer suga musten ur mig, min underbara Fredag kommer bli skit....
Men snart så...jag ska ringa...

Återkommer...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ah, jag vet att M har haft det jobbigt/svårt i den skolan, ingen hjälp fick hon typ. Hon fick ju gå om ett, kanske pga lärarna som inte ville hjälpa henne. Såna lärare ska inte få jobba i skolor!

2008-03-07 @ 09:55:53
URL: http://sandrajjj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0