Gott o blandat..

Har haft en körig dag kan jag säga....

Dagen började med att bussen körde i diket, jag fick turligt nog skjuts upp till högskolan, f-n för dessa vinterhala slabbvägar, det blir alltid något kaos med bussarna på lantvägar=/. Jag satt inte på bussen iaf..Tack o lov!

Idag startade ju denna tjej sin gruppträff för oss på högskolan, där vi fick sitta och snacka och slappa och mysa framför en brasa, åh så nice måste jag säga.
Hon är beundransvärd denna tjej, samma sjukdom som oss övriga, men mycket mer järn i elden=).

Hon hade gjort en egen avslappningsskiva=0, skulle jag nog aldrig fixat själv=/. Jag är en person som aldrig fixat detta med avslappning, men dom sista 5 minutrarna hamnade kroppen min i avslappning!!! Fantastiskt!

Vi tjejer fick en varsin skiva att ha hemma och gärna då såklart använda helst varje dag=). Vi fick absolut inte kopiera, ge ut eller sälja denna cd mohaha..skoja bara, jag ska inte ens försöka=).
Hon bjöd på frukt på ett stort fat och sen blev det avslappning då ju..

Efter den var det dax för lunch, så gott=).

Senare blev det en promenad, så nu j-lar har min stegräknare fått jobba=))

Dottern R vägrade att gå till skolan idag, undrar just vilka det beror på=0..
Jag sket tom. i att ringa skolan, undrar just om dom saknade henne?
Men imorrn ska jag ringa och sätta upp en tid för samtal, kommer dom även denna gång harkla hosta och väsa i telefon?
Förmodligen!
Men jag och maken ska båda gå, jag tar inte detta själv någe mer! Nu får det banne mig vara nog, hjälper inte detta möte kommer jag kontakta skolverket!! Så lärarna får det skitjobbigt med mig ännu engång!
Men eftersom dom skiter i hur min dotter mår så får dom faktiskt skylla sig själva!
Kanske dax för lärarna att ta ut förtidspension! Eller söka nytt jobb!!!

Sen väl hemma fick sonen S försenat födelsedagsbesök, så det blev fika innan middan=0, sen kilade han snabbt iväg på sin gympa, och jag till dagis, sen hem igen och käkade..

Lika bra att skriva mina steg för dagen oxå, lär ändå inte bli så många till, dax att inta soffläge, benen är trötta efter denna låååånga dag=). Mina steg blev hela 15016 tror jag slagit mitt rekord!!!

Kram Mie

Kommentarer
Postat av: Åza

hmmmmmmmmmmmmmmmm och hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Hej då!

2008-03-06 @ 22:53:42
Postat av: Annsingen

God morgon! Ja stockholm är underbart oavsett årstid:))

2008-03-07 @ 06:00:40
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Sandra

OJ! Vad många steg=O

2008-03-07 @ 09:00:27
URL: http://sandrajjj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0