Hornen börjar växa ut...

Och även mina dolda klor=//.
Samtalet blev vad jag väntat mig..alltså bara skit, ingen lösning=/.

Jag sa att jag ville att vi skulle träffas och diskutera hur vi kan lösa detta med engelskan på bästa sätt, men det tyckte INTE läraren, vi kunde ta det på utvecklingssamtalet=/.
Jag talade om att då får det bli omgående, och att vi ska vara först på samtalslistan..
Jamen nu berodde ju det på hur dom får in lapparna, tider etc...
Detta är brådskande sa jag...
Blaaaaaaaaa...
Jag är upprörd!!

Jag tycker att dottern gör framsteg här hemma...
Det tycker inte dottern=/.

Skolan säger att hon ändå måste redovisa i engelska=0..Varför??!!

Jag stod på mig där och proppsade på att R ska slippa redovisa!!
Men jag vet att hon inte kommer slippa undan...bara för att lärarna tycker man ska redovisa!
Det är viktigt att våga=0.
Hon gör det i andra ämnen talade jag om...Men då sa dom att hon inte har något självförtroende, och backar även för redovisningarna där=0...

Min dotter bara gapade då jag pratade med henne om detta...Det stämmer nämligen inte.
Undrar om dom har en till evt dubbelgångare där på skolan?

Nu tänker jag ta helg, och ta nya tag på Måndag! Får bara ont i skallen av allt detta!
Dottern har oxå blivit mer upprörd, så undrar just hur detta ska lösa sig?!

Längtar såååå till då dottern slipper denna skola=)
image24




Kommentarer
Postat av: Elin

fy det ovan låter inte alls kul. hopaps det löser sig. Har själv erfarat värdelösa lärare.

Ja, jag ahr ju tränat några gånger är snart teknolog för fasen ;) Mina vänner är mina utmaningar.

2008-03-07 @ 16:33:55
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Annsingen

Jaaaa bröllop är mysigt! Och d´sedan att det är min systerson som jag älskar som min egen gör det hela än mer känslosamt!!!

2008-03-07 @ 18:23:14
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Annsingen

Skönt med slapparkvällar!

2008-03-07 @ 19:15:12
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Lenitha

Tack så jättemycket!!!

2008-03-07 @ 19:24:35
URL: http://guldiwa.blogg.se
Postat av: Ana

Hoppas du kan koppla av i helgen,gå in och skåla med Uggla(tyvärr sitter 2 schulmans brevid honom)Jag har lite svårt för dessa två människor,jag tycker att dom inte är så snälla alltid i sina kommentarer och sina sätt mot andra .Försök att ha en skön helg och tänk bort en massa otrevliga människor.Ana

2008-03-07 @ 19:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0