I väntans tider..

Ja nu är det inte gravididet jag syftar på hahaha....
Jag väntar på att ringa=). Bestämde mig för att ringa efter lunch, risken är att lärarna pratar öppet om min dotter i matsalen annars=0, och det vill jag inte!! Tysnadsplikt finns det något som heter....

Vädret idag är strålande..vi har + 4 och vad jag fattade skulle det bli varmare än så=)
Men jag är inne, måste städa..
Har hunnit med en hel del, men har massor kvar..
Bäddat rent har jag iaf=).
Tänk vad solen gör med oss varelser, genast blir man pigg o glad...
Ska iaf ut o gå en sväng sen....
Tror jag ska ta den där avslappningen innan det är dax att ringa lärarna=)

image23

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Man FÅR ha slappa dagar:)

2008-03-07 @ 14:36:35
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0