Ilsken jag...

Hm..morr..suck..stön..morr..fräs..suck..uppgiven suck...

Jaha varför då???!!!

Maken skulle byta diskbänk....
Såhär till Påsk??!!!! Bra planering!

Suck....

Jaaa inte för att han inte klarar av det...oooonej!!!(han är ju rörmokare)

Men nu råkar karlar inte tänka längre än näsan räcker=0(sorry alla män där ute)

Jag har städat HELA köket till påsk och då menar jag STÄDAT= luckor, ovan kyl o frys, micro, bänkar you name it!!! Köket var tipp topp!

Denna diskbänk var något större än den förra....

Naturligtvis behöver maken såga....

NU HAR JAG DAMM I HELA J-LA KÖKET!!!!!!

Svordomarna har haglat, jag har upprepat min klagan om och om igen....

Jag har frågat om och om igen om maken inte haft någon hjärna att tänka med...jamenar, PLOCKAR man inte ut ALLA pinaler ur köket när man vet hur en sån liten j-la sticksåg DAMMAR??????

Och obs!! Det var HAN och inte jag som ville ha ny ho!

Varenda grej är nu grå i vårat kök!!!!!!! Böööl!

HAN bör nu vara så snäll och städa upp denna dammiga röra efter sig, JAG tänker inte lyfta ett finger!!!

Noooooo!!!

Så här är det att leva och bo med en rörmokare, nya grejer på marknaden= Måste testas!
Men som jag sa..skitar man ner...städar man upp!

Jag?? Jag tänker slappa i soffan!

Grym och elak? Noooo!!! Jag städar ju för f-n jämt! Och dessutom kan jag dö av hjärtinfarkt, då jag faktiskt är vansinnigt arg på kära maken just nu!

Han suckar och tycker det är j-ligt jobbigt det han gör nu...VA!!!!

Jag då???

MITT KÖÖÖÖÖK!!!


Argbiggan!

Kommentarer
Postat av: Annsingen

HAHAAHAHA! Det är mina takter det!

2008-03-20 @ 21:10:22
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Annsingen

Ha en underbar Långfredag!

2008-03-21 @ 06:14:27
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: linda

Det gör du rätt i..och tar en slappedag på soffan, när mannen fixar köket!

Listan ligger inne nu!

Bra jobbat med stegen igår!
Och visst känner jag mig bättre idag!

2008-03-21 @ 08:45:45
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: Ana

En Glad Påsk på dig även om köket är dammigt,du gör rätt som slappar i soffan.Ana

2008-03-21 @ 09:39:51
Postat av: Elin

åh tack så mycket gumman! Jag tror att barndomvänner är dom bästa relationerna. Ganska intressant när jag tänker tillbaka. OM inte jag och martin hade stött på varnadra på 1 år, ja då pratade vi lika glatt om vi stötte på varandra på stan. Precsi som om ingen tid alls hade gått...

2008-03-21 @ 09:52:56
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Lina

tycker du är duktig du som jobbar och står i hela tiden, blir så fint så :)

2008-03-24 @ 20:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0