Istället för dagens bloggare....

Blir här idag en dagens ROS till en tjej vid namn ANA=)...
Varför?! För hon berättar alltid trevliga saker för mig, säger saker som värmer då jag är heldepp,
talar om då det händer något hos våran gemensamme idol Mr Uggla...
Åh jag gillar verkligen detta....
Kan vara en heltrist dag, och så har hon skrivit något i min blogg som genast får humöret till att bli till det bättre=).
Som idag..då hon skrev så här:

Hej Mie! Nu kan man skriva kommentarer på Ugglas sida,det lättade upp min dag .Ana

Tack snälla Ana, blir så glad då du kikar in=)

Kram Mie

image21


Kommentarer
Postat av: Annsingen

Hahaha ja typ:))

2008-03-04 @ 20:51:16
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0