Oseriös???

Jo jag röjer i garaget...
Gick bara in för att få mig lite kaffe=)

Ringer på min mobil..Privat nr???
En man som undrar över min annons om lokalvård osv...

För ett tag sen satte jag ut en annons om att jag söker lättare arbete eller städjobb, kort och gott.

Hann frågade lite allmänt om vad jag städat förut och så...
Sen berättade han att det  var 2 till han pratat med varav en inte varit intresserad???
Var det ett seriöst jobb jag ville ha??? Jomenvisst för sjutton!!!
Fast arbete eller så??? Javisst självklart, annonsen säger sitt!!!

Sen fick han visst dålig mottagning, men han sa: Ja det är väl iaf inga sexuella tjänster du vill ha???
VAD??? Är karln rubbad??? Jo jag tackar jag, sexuella tjänster=0 Jävla idioter det finns!

Kontakten bröts, medvetet troligen, jag var ju inte vad HAN ville ha!

Usch på sig!



Svar till Ana: Pila låter intressant, hoppas det kommer funka för din del. Jag tog upp detta med min läkare, får se om han kommer prata med f-kassan. Han säger mycket men är seg på att ta tag i saker tyvärr.
Skulle vara bra om det fanns något för mig så man kom vidare i livet.
Ha en suverän och förhoppningsvis solig helg=). Kram!

Kommentarer
Postat av: Mandiz

Ha en bra dag!

2008-03-28 @ 16:20:58
URL: http://mandizblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0