Tävling hos modeakuten=)

Hittade en jäkligt nice tävling hos modeakuten via min dotter S som älskar hennes blogg och klädsida, tror vi är släkt va?! Hon smittar av sig dottern min=).

I denna tävling kan man om man har turen med sig(vilket jag aldrig har) vinna 3000 spänn att handla för hos modeakuten=0..Shit alltså, en jäkla massa med andra ord!!!

Jag skulle verkligen behöva fylla garderoben, den har dåligt innehåll min garderob=/.
Jag handlar mest till barnen=/.


Pris: presentkort i min (hennes)shop så får man bestämma precis vad man själv vill ha, för en summa av totalt 3000;-
Det blir mycket kläder och smycken det ;o)

1a pris: presentkort a 3000:-
2a-3de Pris: Valfritt plagg / smycke max värde 350;-

Har ni aldrig kollat in hennes sida, dax att göra det då, helsnygga kläder o smycken har hon=)
Kika in till henne HÄR

Jag tänker hoppas på att just JAG vinner!
Behöver kläder! Tänk o få shoppa för 3000=)))

Läcker Hoddie med kvadratrutorJeans, golden tribal
Jogging / mysdressTopp med karo-rutor
Detta var en del jag hittade just nu,
 men det fanns ju hur mycket snyggt som helst=)
VILL HA!!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Den tävlingen vill man gärna vinna ja;o)

2008-03-05 @ 08:25:43
URL: http://sandrajjj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0