Till mina älskade barn=)))

Mina barn, som ju faktiskt vet hur tufft det är med en mamma som inte är i topp till 100 %,
finns alltid där för mig, lika väl som jag ALLTID finns här för dom,
Jag skulle gå genom eld och vatten för dom!
Dom stöttar, tröstar och försöker med tappra försök få mig till skratt
och att alltid få mig till bättre tankar,
att allt kommer bli bra. Att jag fick turen att få just dessa 4 änglar som är så fina ja helt underbara,
är en stor mycket stor gåva, vilken jag är mycket tacksam för=).
 Vad hade mitt liv varit utan dom?
Tack tack tack till er härliga underbara älsklingar! Vet att ni säkerligen tycker jag är pest många gånger,
att ni säkerligen grubblar för att jag inte mår bra, men allt måste ju säkerligen ha en lösning=/.
Och det ända som faktiskt betyder något och det viktigaste för mig; är att NI
 får ett underbart, lyckligt, kärleksfullt och rikt liv!
Och jag är rätt säker på att ni kommer få det så=).
Ni betyder allt, det vet ni! Älskar er♥
image44

Kommentarer
Postat av: Ana

Visst är det synd att det ska kosta en hel förmögenhet att gå på konsert eller teater,Vi bokade in oss den 20 september på Uggla.Det ska bli himla kul.Ha en skön helg.Ana

2008-03-14 @ 14:10:47
Postat av: Ana

Dina svärföräldrars boende var ju jättehäftigt,jag avundas er som bor vid havet och får andas in havsluft.Vi som bor inåt landet får njuta av skogsdoft,men jag föredrar nog doften av hav och att få höra ljudet av vågor.Jag är helt klart avundsjuk.Ana

2008-03-14 @ 14:16:50
Postat av: Annsingen

Ja vad gjorde man utan sina barn?Ha en underbar kväll!

2008-03-14 @ 15:03:16
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Annsingen

Morning!

2008-03-15 @ 06:44:29
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Ulla

ilket underbart och härligt inlägg!!!

2008-03-15 @ 12:32:41
URL: http://www.ulla67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0