Blogg

Solen skiner humöret bör vara på topp!
Jag har sovit för lite och då blir det svårt att ha humöret på topp.
Sonen S är hemma idag då han inte ville åka med på skolans resa, synd tycker jag, men jag har sagt att han och jag hittar på något bara vi då imorrn!
Idag är det sol och +15 just nu!

Maken köpte nicotintugg igår, så abstinensen ska hålla sig bättre än gårdagens, fy vad det var jobbigt!

Igår startade jag en ny blogg, bara för min egen del på ett annat ställe och alltså inte här på blogg.se, för att skriva om mitt innersta som jag inte vill mina närmaste läser och för att skriva om jobbiga situationer som jag heller inte vill mina nära och kära läser, meningen är att jag ska kunna skriva av mig mer där och få ut något, kanske få tips om en massa osv.
Jag fick på en timme där igår 14 läsare så kanske detta är vad jag behöver!
Hoppas ändå ni fortsätter kika in här och läsa=).

Slutar inte att skriva här för det, men då det närmar sig sommar så kanske inläggen minskar!

Ha en ljuvlig Tisdag!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Fjärilen

Förlåt för att jag har varit så dålig på att svara på kommentarer på sista tiden men jag har varit inne i en svacka och inte orkat sitta vid datorn så mycket.



Jag vet precis hur det känns att sova för lite, men kan du inte ta en liten tupplur mitt på dagen? Angående Gbg så går det inte alls just nu, varför vet jag inte.



Kram!

2008-05-27 @ 11:15:08
URL: http://psykfallet.blogg.se/
Postat av: Sandra

Daniel Bonin är det som blivit pappa.

2008-05-27 @ 12:11:28
URL: http://sandrajjj.blogg.se/
Postat av: Ann

Tjoho! Här var det målat! Tapetsering står på schemat ikväll.hej vad det går!

2008-05-27 @ 15:06:59
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack! är redan bättre, vilar man så får man resultat snabbare. Var på jobbet i morse men bara till 11.. då skickades jag hem för vila...

2008-05-27 @ 17:15:57
URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: ana

Nu är hela pila färdig.Fick hem luntan igår i brevlådan.Har ringt f-kassan om möte,som dom ska kalla till med chefen,rehabkonsulent,f-kassan,fack,min samtalskontakt,maken och jag.Inga roliga möten.Vi får hoppas det blir av innan midsommar.Har försökt få tag på min ordinarie läkare och det är inte det lättaste alla gånger.Njut av solen.Ha det bra Ana

2008-05-27 @ 17:36:41
Postat av: Lillaviola

Du vet jag har aldrig några dalar...Mitt liv är alltid i topp

Och ljuga kan jag visst också....



Visst orkar jag mycket , men jag har ett mörker omkring mig som jag inte alltid berättar om.

Men sen vill jag försöka att få in lite ljus i allt elände, för om inte sonen går under då ska väl jag klara mig...

2008-05-27 @ 20:30:13
URL: http://lillaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0