Dag 1

Idag började mitt "nya" liv!
Började detta med att gå 1 varv i spåret, väl hemma igen drack jag en hel massa vatten=).
Hoppade så upp på motionscykeln och cyklade ca 20 min...ah såklart i mitt tempo, då kondisen inte är på topp!
Nöjd är jag=)

Detta ska jag göra varje dag:

Gå minst 45 min promenad
Cykla på motionscykeln minst 20 min

Och detta ska jag göra varannan dag:

Situps a 50 st
Styrketräning på band(sånna man har på dörr)

Och 1 gång/vecka måttar jag midjan!

Tror detta kommer bli bra=).

Nu avslappning! Kram!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha det där blir nog bra det, jag skulle oxå behöva träna men jag och sussi har sagt vi ska gå minst 2 ggr/vecka 1 timmes promenad med barnvagnar och en varsin unge i=) Det ger bra träning tror jag. Men sen utöver det måste jag nog oxå göra några sittisar tror jag.

2008-05-16 @ 11:06:14
URL: http://sandrajjj.blogg.se/
Postat av: linda

Snacka om nytt liv...

du kommer ha fullt upp med att träna..L

det känns motigt ibland, men

så skönt när man väl gjort det!

2008-05-17 @ 08:08:27
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0