Dåligt

Intryck jag fick av dotter R´s nya skola nu=/.
Har ringt och försökt få till en klassträff där för dom nya 7:orna...Ingen där osv...
Nu idag pratade jag tydligen med hennes nya lärare och hon berättade då att det info möte dom haft i förra veckan var träffen även för eleverna=0 Vavavavavava???
Vi hade ju inte en chans att komma just den dagen detta möte var, och på den lappen vi fick stod INGET om att även eleverna skulle med, se då hade jag gjort allt i min värld för att fixa dit oss!!
Så nu sa läraren som hade ett väldans fint namn(Marie) att dottern min kunde komma på besök nu på Tisdag!
Ja visst men dom andra 8 nya eleverna kommer ju inte! R vill ju såklart träffa ALLA!! Så nu mailade jag rektorn om ett hastigt och lustigt sistaminuten möte med eleverna nu på tisdag..går det att ordna??? Det hoppas jag iaf!
Jag väntar på svar senast imorrn då hoppas jag, hur svårt kan det va? Det är ju iaf inte 80 elever dom behöver kontakta utan 8 inte speciellt svårt, annars har jag ett förslag till...hihihi..dom ger mig telnr och JAG ringer runt och med.d vola! Så löser man problem!
Men jag tror dom kommer svara att dom inte hinner...Dom andra eleverna har ju lixom gått redan i 6  år tillsammans så..


Dax att riva i kyl o frys + ringa maken om en sak mm= middagsbestyr!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Ann

Jobbigt med skolan!

Japp här händer det liksom saker hela tiden:))

2008-05-28 @ 15:59:21
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Elin

mucocagin eller nåt.. det har jag.. sugtabletter som bedöver halsen.. skönt men äckligt.. har en sprayflaska också... den funkar bättre.. men nu verkar det ha gett med sig

2008-05-28 @ 22:37:17
URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: linda

Hoppas de kan ordna ett möte med alla!

Man vill ju inte börja med att inte känna någon..

Hoppas allt är bra med dig!

2008-05-29 @ 08:35:01
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/
Postat av: Ann

Ja det har faktiskt gått bra både med viktnedgång och renovering:))

2008-05-29 @ 11:20:03
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0