Lördag och dag 2

Idag har det regnat, så vi (sonen o jag) har varit inne,spelat tv-spel och kort och maken jobbade
 och dotter R på väg hem från Sthlm, från syster sin.
Problem uppstod då dottern skulle med bussen från Tekniska...utgången bussremsa!!!
En mycket sur busschaufför sa hon inte fick åka med!
Tur hon hade S med sig och dom disskuterade sig fram
då ingen av dom hade vare sig pengar eller pengar på mobiler!
En snäll kvinna hjälpte oxå till att munhuggas med chauffören.(tack=)
En mycket lessen dotter satte sig på bussen och kom hem iaf, stackaren=(.
Gör ont i mig då barnen drabbas!

Träningen är så gott som avklarad efter mycket väntande på uppehållsväder!

Har gått min promenad, dotter hängde med!
Har gjort 50 situps! Jiiihaa!
Cyklat på motionscykeln, dotter oxå=)
Så nu återstår endast att styrketräna med banden,
sen kommer jag vara så nöjd över mig själv denna dag iaf!

Ha en underbar Lördagskväll!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Ann

Vad kul att höra:))) Lycka till:))

KRAM!

2008-05-17 @ 18:44:17
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Åza

Så du kom ut i alla fall å plus dom andra saker du gjorde..Var du död sen på kvällen? Hoppas du sov gott sen under natten. Vill bara tala om för dig att jag sover under dagen så vi kan höras när jag har vaknat på em..Kram å nyp på dig nu..// Åza

2008-05-18 @ 00:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0