Mmmmmm

Just nu ligger under min läpp en prilla=) I form av nicotinelles nicotintuggummi...Äntligen!
Vilka j-la abstinens jag fick, mardrömmar oxå!
MEN jag ska sluta, dyra dessa små beroendeframkallande jä-a tugg! Kan jag göra annat roligare för!
Tog mitt griniga humör med mig till datorn en stund på dan och..sökte ytterligare ett jobb..så det kan gå när abstinensbesvären skriker och skakningarna spökar=/.
Ett för mig vanligt städjobb i kommunen, men vad f-n tänkte jag!
Jaha o sol har vi haft o har, inte för jag njutit av den direkt, jag har varit inne...trött efter natten med sina 2.5 timmes sömn..gäääsp!
Får jag inte sova denna natt då j.......VILL SOVA!
Ska snart krypa upp i soffan och se om det finns något att glo på..risken är stor att jag somnar=).
Jag kan hur lätt som helst somna i soffan..så tillslut går jag och lägger mig...men vad f-n tro inte att jag somnar då inte!
Ska börja med bättra mig med träningen oxå, nu har jag ju inte varit i tipptopp de senaste dagarna så det har varit mycket slarv..MEN maten sköter jag=). Kör GI varje dag=).
Igår blev det väl en kort promenad..idag ingen alls annat än fram o tillb till dagis, fy på mig!!!
Situpsen sköter jag iaf, så nu snart ska 50 situps utföras=).


Kommentarer
Postat av: Ann

Morning!

2008-05-27 @ 05:06:40
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0