Onsdag, mitt i....

Jaha äntligen Onsdag!
Idag ska jag städa lite, inte alltför mycket då jag har sonen hemma!
Kaninburen är redan städad nu på morronen så nästa blir badrummet, fattar inte vart allt damm därinne kommer från?
Så det blir duschslangen som vanligt!
Sen blir det lite dammsugning och småplock i äldsta sonens D´s rum och sen är det väl dusch och utgående med sonen..ut i sol och värme=).
Har inga sommarkläder jag! Måste iväg o inskaffa 2 par nånting typ shorts snarast!
Kollade garderoben och hua så tomt, jag slängde ju nästan allt, kläderna hade ju ändå krympt=0.
Så leggings och tunikor är vad som finns, suck!
Igår fick sonen S av storebror  D "köpa" en minimotor, som han nu vill åka runt med här hemma..Det vill inte jag, då jag faktiskt gnällt på våra grannar tvärs över då deras barn åkt i flera års tid på, cross, fyrhjuling mm och låtit förjävligt i hela området, störande JA! Så nu måste vi ut o leta ställe till detta åkande, här blir det inte!

Kolla in så snyggt sovrum Ann skaffat sig, duktiga dom=). Snabba är dom oxå, så vill hemskt gärna ta hit dom så mitt sovrum får sig ett lyft=).

Ha den ljuvligaste Onsdagen!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jasså så han sålde iväg den till Simon, Haha ;D

2008-05-28 @ 08:29:36
URL: http://sandrajjj.blogg.se/
Postat av: Ann

Tack vad gullig du är!

Jamen badrummet först då och sedan annat:) MAn ska börja någonstans:))

2008-05-28 @ 08:54:39
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Fjärilen

Att ställa till ett helvete för skolan om dom inte klarar av att stoppa mobbing är det enda rätta. Dom ska inte tro att det bara kommer glida förbi ostört.



Min mamma ställde till ett helvete för min skull också och det hjälpte ju, ett tag i alla fall.

2008-05-28 @ 10:24:28
URL: http://psykfallet.blogg.se/
Postat av: Eliub

2008-05-28 @ 14:42:17
Postat av: Elin

Klart vi ska gifta oss :) men du Ils a.k.a Them var inte alls särskillt bra... men sevärd - bygger på en sann historia

2008-05-28 @ 14:42:52
URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0