Trappan..

Så har vi äntligen fixat en trappa ute i den gamla rabatten som var aningens FÖR stor, så nu är rabatten en del sen kommer trappan och sen trädet mm...så bra=). (ska fota då kameran är laddad).
Sol har vi då haft hela dagen=). Jag somnade ett tag ute i solen snark snark hahaha brukar jag sällan göra!
Våra äldre barn är här dom med, dom festade loss igår, men idag ska dom iaf ta det lugnt med film=).
Ska ta och läsa igenom det CV jag försöker mig på oxå, oj oj inte trodde jag det skulle vara SÅ svårt, men har man det som mig blir det jäkligt svårt vill jag påstå! Sjukskriven ett x antal år, arbetat som lokalvårdare i alla år, inget körkort, bor på landet, ingen speciell utbildning...kan det bli värre???
Jaja jag kämpar vidare iaf!!

Ha en skön torsdagskväll!!

Kommentarer
Postat av: Åza

Kan man få höra på din CV i morgon kväll? Är rätt nyfiken hur du har fått ihop CV. Och visst är det svårt att marknadsföra sig, men du kommer klara det. Kram åza

2008-05-02 @ 00:31:48
Postat av: Annsingen

Tack snälla rara!

2008-05-02 @ 06:37:49
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0