God mat o vin...

Så var denna helg till ända.
Men trevligt har vi då haft=).
Ö vår kompis kom i Fredags och vi käkade chiligryta "stark" och drack väl lite vin och så=).
Till efterrätt gjorde jag kladdkaka=).
Så efter en hel del vin och ölande stupade vi i säng efter 01 nånstans...
Fick även en hel del SNÖ under kvällen, så nu är det riktig vinter!
S och B dök även upp , hade tråkigt i stan dom och drog ut hit, haha tokisar där=).
På Lördagen tog vi oss en promenad i det vackra vinterlandskapet, vår vän Ö i lågskor hahaha..
Så kikade vi in till makens morfar och fikade där, sen hem och käkade lunch..lite bakvänt=/.
Satt och småpratade om ditt och datt och Thailand som vår vän Ö fastnat så för, undrar just om det beror på Thailänskor hehe=). Han åker iaf dit igen 15 Dec och stannar i 3,5 vecka=). Kollade kort mm och sen blev det mat igen då...
Denna dag bjöds det på egen klyftpotatis och kotletter m. vinsås=). Och efterrät igen, (köpte denna gång,) så det blev snickerskaka=).
Denna dag tog jag bara 1 glas vin=).
En trevlig kväll denna oxå, bara satt och njöt av kvällen och så!
Idag åkte Ö runt halv 10 samtidigt som jag drog till makens morfar för städning!
På det, raka vägen till fritids och dagis som jag inte hade ork till i Fredags, men nu så är det klart!
Snöstorm har det varnats för denna Söndagskväll, (hoppas inte), jag gillar inte snöstorm, brukar bli strömlöst då och det är inte kul=/:
Imorgon har barnen studiedag och vi har tänkt åka till Stockholm, MEN vi får se vad morgondagen har att bjuda på för väder först! Vid storm håller jag mig då hemma!
S och B har även dom åkt hem til sig, så nu är vi bara 5 igen då...+ katterna!

See you...

Kram!

Kommentarer
Postat av: ' j e a nn y



Rösta på mig för veckansblogg här, skulle vart jätte snällt : http://khalid.blogg.se/2008/november/veckans-blogg-rostningen-3.html#comment

2008-11-23 @ 16:51:39
URL: http://gadn.blogg.se/
Postat av: linda

Visst gick det över, men det tog 30 minuter...men det gör inget.

Jag vann bowlingen!..*L'

2008-11-23 @ 18:11:00
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/
Postat av: soffie

Låter som du haft en perfekt helg,gott det lät med Chiligryta,

ha en härlig söndag själv håller jag på att kurera mej är frusen å febrig blä vill inte bli sjuk!

2008-11-23 @ 19:41:39
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Lillaviola

HAr du blåst inne? Ni har väl fått ett riktigt oväder...Ha det bra!

2008-11-24 @ 08:46:30
URL: http://lillaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0