Godmorgon..

Jag har varit uppe ett bra tag, sonen S väckte mig och ville hemskt gärna följa med pappa till jobbet=).
Jaha sagt och gjort det och sen var jag klarvaken!
Bäddade rent i vår säng "jag älskar renbäddat och kanske byter liiiite ofta" Bättre det ju än en skitig säng va!
Startade en maskin tvätt och plockade ur i diskmaskinen efter gårdagen.
Igår hann jag inte med att skriva, här var fullt upp, sonen S hade efter skolan 2 av sina kompisar här och dom skulle få käka tacos allihop för att senare kolla på film tillsammans, kill filmkväll med andra ord.
Mysigt hade dom och roligt oxå, härliga killar dessa=). Under filmen smaskades det på chips och popcorn!
Och vid 19.00 gick barnen hem, lagom en fredagskväll, då vår son nästan alltid somnar 19.30, trött av sig han!
Jo och mycket riktigt sov han 19.45=) Sötnos!
Vi andra kollade på Idol, och jag som inte riktigt fastnat så där för någon kan nu tycka det är Kevin som ska vinna! Japp han är en riktigt duktig kille! Dom andra...njee, och absolut inte Johan, en småflickskille som småtjejerna vrålar efter..nje!
Han släpper nog sin skiva ändå isf!
Redan vid 22.30 ramlade mina ögon ihop så jag pallrade mig tillslut i säng och somnade på stört!

Idag eller ikväll då, är vi bortbjudna på middag 2 hus bort, bra då det är nära hem=). Ska bli riktigt skönt att få komma dit och träffa lite goda grannar igen,  vi träffas då o då några av oss grannar, käkar och har trevligt tillsammans, helt underbara grannar har vi! Det är precis såna toppengrannar man vill ha!

Innan jag ska fixa mig iordning inför kvällen ska jag städa och fixa här hemma, behövs då jag inte riktigt hinner med under veckorna!

Ska ner och kolla om tvätten är klar, sen måste tvättstugan skuras, där vill man ju verkligen ha rent!

Ha en underbar Lördag!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du glömde skriva vad du ville vinna men vet ju att du vill vinna nagle-setet eftersom du inte är något av stjärnteckena ;)

2008-11-08 @ 12:23:44
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0