Högljutt!

Ojoj så högljudda barn vi hade på skolan i dag!
Jag som har tinitus känner av detta nu så här efter, mama=0
Det tjuter och piper och rasslar som bara den, jobbigt!
Stojigt värre, har dom inte lekt av sig under helgen undrar jag? Och varför är vissa dagar extra stojiga?
Jaja hoppas dom är liiite lugnare imorgon.
Idag blev det taco i skolan, känner mig inte ett dugg sugen på denna maträtt nu, vi käkade ju själva det i Fredags och sen även som lunch på Lördag, så nu kommer det dröja innan denna maträtt dyker upp här hemma igen!
Nånting av kyckling ska lagas här idag, vad vet jag inte än?!
Tänkte vara fltig idag med, så jag ska börja med att trampa motioncykel och sen blir det situps a´100 st!
Kanske även tar en rask promenad lite senare, men vi får se....

Nu till trampningen...



Kram!

Kommentarer
Postat av: Sandra

http://sandrajjj.blogg.se/2008/october/kyckling-wok.html#comment



Där har du en GRYMT god kycklingwok, gör den av kycklingen i veckan :)

2008-11-10 @ 19:29:25
URL: http://sandrajjj.blogg.se/
Postat av: Fjärilen

Och jag som mumsade i mig tacos idag och fortfarande är sugen på det. ;) Att du orkar motionera! Vad du är duktig! :)



Jag har visserligen både promenerat och styrketränat idag, när jag gick ner till affären och hämtade ut mitt paket med nya bra böcker och bar hem det. :p



I alla fall, det jag ville ha sagt från början med denna kommentar är en ursäkt för att jag inte kommenterar så ofta hos dig och att säga att jag efter tystnadens vecka nu är tillbaka igen.



Hur länge kan jag jag inte lova men jag är här för stunden i alla fall. :)



Kram!

2008-11-11 @ 00:05:24
URL: http://psykfallet.blogg.se/
Postat av: Ann

God morgon!

2008-11-11 @ 05:20:21
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: ana

Hej Mie ! Det var ett tag sedan jag skrev.Det har varit lite upp och ner med måendet.Har börjat med samtal på psyk,dom tar på krafterna.Jag hoppas det blir bättre ju mer tiden går.Hoppas allt är bra med dig och övriga familjen.Ana

2008-11-12 @ 10:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0