Snart klara=)

Nu är sovrummet städat! Jiiippiiee!!!
Sängen står på plats efter att varit ute på en ordentlig piskning!
Golvet är himlens så rent nu! Skönt, inget slipdamm!
Mycket pyssel kvar, inredning mm.
Listerna blev målade utav en något bakis Mie, mindre kul då hela världen snurrade=/. (inget mer alkohol för mig)
Kvar att måla är dörrfodret, men inte idag, känner mig liiite konstig!
Just nu sitter iaf maken på golvet och skruvar ihop första byrån, den med spegel=).
Platta paket må hända Ikea har, men fasligt så tunga!

Som vanligt vill inte kameran föra över mina bilder, så.. får vänta tills maken har tid.

Vår svärson B ska bygga oss en sänggavel, snäll han=), jag tänkte göra det själv, men tror resultatet blir aningen snyggare då han i grund och botten är snickare, får se när han får tid.

Nu dax och kika till maken och se hur det går....

Kommentarer
Postat av: Ann

Vad kul det går framåt! Ser fram mot bilder:) Vet du! Plattången var slut! I och för sej inte konstigt.Hade kostat 598 och nu kostade den 98:-

Men tråkigt var det att den inte fanns..

2008-11-02 @ 15:16:07
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Ja, jag är sugen hela tiden. Men tänkte nu att jag skulle göra detta imorgon eller på tisdag..

2008-11-02 @ 17:02:16
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Ann

God kväll hjärtat!! Jag tar nu en paus.Lusten är liksom inte där! KRAM!

2008-11-03 @ 18:55:31
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0