Snöstorm!

Gårkvällen och natten hade att bjuda SNÖSTORM!
Massor med snö har vi fått, och ett underbart vinterlandskap=).
Det här kallar jag VINTER!
Kaos blir det ju som vanligt vid sånna här väder, så skottat i timmar har jag, tungt och slitigt!
Alla bussar var denna dag inställda pga att plogen inte hunnit med!
Maken tog sig till sitt arbete iaf, trots oplogade vägar MEN såklart med vinterdäck!
Själv har jag använt massor med muskler vid snöskottandet, slut är jag, men klagar gör jag då rakt inte!
JAG GILLAR ATT SKOTTA!
Inte fuskar jag med slunga ets, [nej h'r sliter jag med ALLA kroppens muskler!

{terkommer blev n[got vajs haha...


Kommentarer
Postat av: soffie

å visst är det härligt med snön hoppas den får ligga kvar så det blir riktig vinter iår,bara man slipper ge sig ut på vägarna!

tack för krya på dej hälsningen!

2008-11-24 @ 18:44:46
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0