Tiden bara rullar på...


Sjutton jag hinner inte sitta vid denna manick, fattar inte hur ni andra lyckas?!!! Duktiga ni=).
En kort stund blir det nu iaf, barnen är straxt på ingång och snart är det även dax att planera mat för dagen!
Ringde maken nyss och checkade med honom om det fanns någon bra crosstrainer, jag ska börja träna=),
och han hade redan inskaffat en, så ikväll vet ni vad jag kommer pyssla med=).
Inga mer slöstunder i tvsoffan, Icke! Här ska tränas så svetten dryper!
Jag tycker inte mina små promenader räcker och inte dom 100 situpsen heller för den delen, jag vill mer=) "undrar om någon smittat mig"
Sen tidigare har jag en motioncykel men den är lite halv paj om man så säger, den åker iaf nu till soptippen..Bye bye=))

Nu ska här beställas en lampa...
Och kika in på mina vänners bloggar, sorry att jag inte hinner med=(...Nu så iaf...

Kram!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Är motionscykeln helt paj? Tänkte vi har ju gym på jobbet så om den funkar tar vi gärna hit den :)

2008-11-13 @ 09:06:28
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0