Meningen var...

Meningen var alltså att jag nu skulle komma med lite bilder på dom målade väggarna!
Kameran ville inte som jag idag, den slog av, varenda gång jag satt den lilla sladden i datorn.
Maken får hjälpa till då han kommer, han slutar tidigt idag 13.00=).
Bör vara på ingång snart!
Iaf är nu dom 3 jobbiga väggarna klara...eller kanske inte riktigt då, jag hade otur igen och fick ta bort ytterligare 2 bubblor, det var då självaste f.......Men där målar jag imorgon, spacklet måste torka!
Maken och jag tänkte iaf tapetsera lite idag, där kan det väl iaf inte gå fel?! Peppar....

Kära dotter S med sambo B kommer ut hit till vår lilla by idag oxå, alltid kul då dom kommer=).
Imorgon ska dom ha Hallowenfest med ca 50 personer ojojoj!
Själva ska vi ha makens morfar med respektive hit på middag då, mitt i allt kaoset.
Och Söndagen kommer läggas på att få iordning och iaf nästan klart i sovrummet, japps så var denna helg oxå räddad som det ser ut=).

Kvar att göra i sovrummet då:

Måla taket 1 gång till "lyser igenom"
Tapetsera "1 vägg alltså/fondvägg"
Måla lister "kommer bli ett pyssel och tar sån himla tid"
Städa
Piska Madrasser "ja fast dom varit under plast, är nog dammiga ändå"

Nu längtar jag verkligen att allt ska vara klart!

Bye..så länge!

Kommentarer
Postat av: Ann

Vill du så kan jag kolla i helgen om den finns kvar.Plattången alltså.Och skicka den till dej...

2008-10-31 @ 16:29:46
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: soffie

oj du har en del kvar att göra men tänk vad snabbt din höst kommer att gå.

Hoppas att nu äntligen färgen blev bra.

Ha en go kväll

2008-10-31 @ 17:43:06
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Elin

desamma desamma

2008-10-31 @ 20:16:55
URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0